Riverside

Hejsan.
Andra avenyn börjar snart så tänkte bara tjecka in här lite först.

Jag hoppas att detta avsnittet blir bättre än förra. Jag är jätte glad för att hamza är med igen. Det bästa i serien är helt klart när roxana, Hamza är med...men det har även blivit spännande nu när vissa fått reda på att dem har HIV.
Jag vet att man kan se det på datan redan 9 på morgonen men jag fördrar att se det på tv denna säsongen för det är ju bara hälften av tiden som den visades innan. Synd tycker jag....

Har ni läst det att Chris brown misshandlade Rihanna :O jag blev chockad när jag såg det i metro imorse. Sen så har man ju sett de på internet också. Han kan riskera upp mot 9 års fängelse för detta. men det tror jag inte på. Han är ju känd och dem brukar oftast komma undan med det mesta. Kolla bara Paris hilton för fortkörning, Hon fick bara 24 Dagar. Och va inte ens där hela den tiden utan en del av tiden va hon ju på sjukhus.
Jaja men Rihanna ska tydligen blivit misshandlad rejält.
Är det inte lite fuskit ändå att kända kommer undan med det mesta? Jag menar dem är ju också vanliga människor förutom att fler människor vet vem dem är p.g.a deras jobb. Nu kommer vi till detta igen med orättvisa. KÄNDA OCH POLISER. vet man inte än vad man vill jobba med så tycker jag att ni ska försöka bli något av de. Ni får ju fördelar. Pengar, Mindre fängelsestraff, Och massa fans. Men blir ni poliser så får ni mest fiender, För de e inte många som gillar poliser. Jag är iaf en av dem. Eller iaf dem flesta poliser. Man kan ju inte dra alla över en kant.

Jag badade nyss med citron olja i vattnet. Hela jag luktar citron hahaha Gott och Fräsht. Eller vad säger ni?.

Nu ska jag gå och bädda ner mig i soffan. Finns det någon här som gillar Andra Avenyn?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0