Pommes i ugnen =)

Håller på att laga mat. idag blir det kotletter, pommes och bea sås. Som jag älskar. Finns ingen godare sås. Eller jo det finns det ju men det brås på vad man ska äta...Bea sås passa iallafall bäst till detta.

Min data har klyddat med mej någon dag nu. Men har äntlige lyckats få igång den...Tror det är fel på fläkten Så jag ringde min systers man och frågade honom. Så hära blev vårt samtal.

Jag- DU.....Min data klyddar det låter som en söndrig bil, att man får igång motorn sen släcks den. Asså fläkten vill inte gå igång på riktigt.
Jalle- Hmm låter som att du behöver en ny fläkt
Jag- Okej =S
Jalle- Jag ska kolla här hemma om jag har någon.
Jag- Nej det är inte lönt för jag kommer ju ändå inte få den på ett tag för du kommer ju aldrig
Jalle- Är du säker på det
Jag- ja typ =S när va du här sist?
Jalle- Ja okej :£men jag ska kolla ändå så hör jag av mig sen
Jag- Okej tack hejdå=)

Haha.

När min data inte sätter igång så får jag panik här hemma. Jag har en bärbar också men den är så seg. Och jag har ju alla mina saker på denna. Så den är mer bekväm.

Nu måste jag gå och steka köttet. Och fixa såsen. Men hör av mej sen om inte datan dör =( för då vet jag inte om den går igång igen. Måste iväg och köpa ny fläkt. Men måste få tummarna loss först till att gå o göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0