Poliser och Rosengård

Jag kollar just nu på debatten på svt om poliser och rosengård.  Rosengård är inte så hemskt som alla utmålar det till att vara. Poliser är inte så oskyldiga iheller. Dem kan stanna en invandrare mitt på stan som inte har gjort något och börja provisera denna personen. Bara för att personen ska säga eller göra något så att dem kan sätta dit personen för brott mot tjänsteman. Dem flesta poliser är helt sjuka i huvudet.

Och jag förstår inte varför poliserna inte fårsparken efter denna videon utan dem blir omplacerade istället så att dem inte e i kontakt med omvärlden under arbetstid. Va fan. Om man gör något fel på sitt jobb så får man ju sparken. Varför är det annorlunda med poliser. Dem bör få samma staff som alla andra dem är ju människor. Men om dem går utbildningen till att bli polis eller är polis så bör dem ju veta att man behandlar alla lika. Invandrare som svenskar liksom. För vi alla är människor och bör få ta konsekvenserna för vårt handlande.

Och dem har ju bevis mot dem 2 nu. Hade dem fått ta konsekvenserna av sitt handlande så hade det kanske blivit bättre i omvärlden får då kanske dem andra börjar tänka lite mer. Och börjar behandla människkor med respekt utan att trakassera folk fysiskt och psykiskt. Alla har sin rätt i samhället. Och alla bör ta sitt ansvar. Om alla hade gjort det så hade vi kanske haft det bättre i världen.

Jag är jätte arg.
  DEM BORDE FÖRLORA SITT JOBB.

Kan ni tänka er om dessa hade satts i fängelse. Dem hade blivit misshandlade till döds. Så om dem liksom bara mister jobbet så hade jag varit nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0