Mina bilder är räddade

Maten blev jätte god. Jag har fått tillbaka lite av min gamla matlust. Men kan inte äta fullt lika mycket än.
Men det sjuka är att nu har jag fått ont på hägra sidan av halsen. KAN MAN ALDRIG FÅ VARA HELT FRISK?

Jaja nog med klagande. Carolina va här för en stund. Vi pratade i telefon så berätta jag att min data klydda så sa hon att jag kan skicka mina bilder till henne så sätter hon dem på en skiva. Men min data dog hela tiden så jag hade aldrig kunnat skicka över alla bilderna innan den hade dött igen. Så min ängel kom hit med ett usb minne så att jag kunde överföra alla mina bilder dit. Och det gjorde jag =). Det är ju bilderna som är viktigast för det är ju minnen. Och Dem bilderna finns ju inte att få tar i någonstanns. Så som musik gör.

Jag har väldigt tur som har en sådan vän som jag har. Hon är underbar.

Imorgon så ska jag och Charlin på bio. Men jag vet inte vilken film vi ska se eller om hennes mamma ska med. Men valet av film överlåter jag till dem haha;).

Tim ligger här i soffan och myser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0