Melodifestivalen

Hej

Vad tyckte ni om melodifestivalen? Den hölls i min hemstad =) Malmö är bäst haha

Mitt favvo bidrag va next 3- Esta noche
men dem kom inte med =( synd dem va bra...

Är redan på sidan 118 i min nya bok. När jag har börjat läsa en bok så har jag svårt för att lägga undan den. Så den förföljer mej.

So whats new?

Min bror kom inte han skrev i ett sms att han skulle komma tidigare imorgon och stanna längre hahah det återstår att se. kanske stanna längre men tror dock inte på att han ska komma tidigare. hela världen rasar inte. Utan det är ju han som missar mammas mat:P haha

Nä ushhh boken kallar....Daniella läs mig. hahah=P och man måste ju lyda order.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0