Läst klart!

Jag följer massa bloggar vis blogglovin. Men mina Favorier är blondinbella, kenza och mammabecka.

Blondinbella och kenza har så skön stil. Bra smak i kläder och ser fräscha ut. =) älskar sådant.

Sitter och dricker mitt jävla te nu=( ushh. Har blandat kamomill med jordgubb. Smakar gott men som jag sa innan tråkigt att dricka själv. Det är typ en drink man dricker när man har sällskap när det är en kall vinterdag. Eller när man e sjuk. Och det jobbigaste är nog att mamma är på mig om att dricka kamomill för det tar bort virus och bakterier. Vet inte riktigt om jag tror på de. Men orkar inte höra hennes TJAT så jag är en snäll flicka istället.

Alla tjejer där ute borde verkligen läsa " dumpa honom" man känner igen sej i vissa saker. Visst den kan bli långtråkig ibland men man lär sig saker. Och om man följer dem så kanske man slipper sitta som jag har gjort och vänta på att telefonen ska ringa.

Så om de finns någon snygging där ute som ber om mitt nr så ska jag helt enkelt säga .....Mitt namn är ...... leta upp nummret. Och gör dem de då så är dem kanske något att ha.  För så himla svårt är det inte att leta upp information idag vilket också är ganska kasst tycker jag. Och det stod även i boken att, Så lång tid det tar för oss att lägga märke till en snygging så har dem redan hunnit kolla in oss dubbelt. Om dem då är intresserade. Och det står att om killarna verkligen är intresserade så säger dem det. Och allt det dära om att killar är förblyga för att ta första steget o.s.v stämmer inte om dem verkligen är intresserade..

Haha det är svårt att förklara...men värt ett försök.. läs den.
 
Och för dem som hatar att läsa och aldrig läst ut en bok. Så prova att läsa " pojken som kallades det" av dave pelzer. Den är verklighetsbaserad.. Skit bra. jag grät typ igenom hela boken. Och hade problem med att lägga undan den.

Nu är det dags för mig att hoppa i säng...Sov gott


Kommentarer
Postat av: Julia

den där boken är det din? skulle man kuna få låna den? :) skulle fråga på msn men du var inte inne

2009-02-03 @ 00:14:54
URL: http://juliadagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0