Kenny Wormald= HOT HOT HOT

Såg nyss "Center stage turn it up" IGEN. hahaha men vafan jag hade inget att kolla på och han som spelar Tommy i filmen han är ju verkligen riktigt sexig. Och hans dialekt haha man dör nästan. Plus så är jag svag för killar i träningskläder=S Då menar jag inte när han har ballerina kläderna på sig utan jag menar träningskläderna. Och om ni ser filmen så ser ni hur han dansar och allt haha. Ni kommer att förstå. Riktigt ögongodis.
I verkligheten heter han Kenny Wormald. Och jag hoppas verkligen att man kommer att få se mer av honom.
Filmen är riktigt bra och den rekomenderas starkt *ler* Ni kommer nog inte ångra filmvalet.
Om ni gillar dansfilmer så kommer ni älska denna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0