Hund

fanns inget speciellt på tv. Satt och kollade på en film fast vet inte vad den heter.

Fick nyss ett samtal av min systers man jalle. Han undrade om jag ville ha en hund. Deras förra hund Queen har fått valpar. Och 1 valp tillhör min systers familj för att dem som har queen fick henne gratis. P g.a att queen inte gick ihop med deras andra hundar. Iallafall så har queen fått valpar och dem är 2 veckor gamla. Jag tacka nej för jag känner att jaginte har tid eller ork att ha en hund nu...Tråkigt men sant. Dem är ju bra sällskaps djur och bra vänner. Snällt av dem att tänka på mej iallafall. Han sa att han skulle fråga mej först för att när dem hade queen så kallade jag henne min hund. Det är en amstaff. och jag vill ha en mindre hund.

Nu ska jag kolla på våra bästa år hahaha...evighets serie men man fastnar i den. VILKEN NÖRD JAG ÄR HAHAH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0