Hejsan hoppsan

Hej! Fryser fortfarande som in i helvete...Har sovit med täcke och massa filtar. Det börja med att jag sov med täcke och filten som blev min närmasta vän igår. Men vakna mitt i natten av att jag frös så jag gick o hämta en filt till.
När jag va och lämna Charlin i skolan så hade jag massa kläder på mej.
*underkläder så klart
*2 par strumpor
*2 par legging ett par tunna och ett par tjocka
* 1 par byxor
* 1 t-shrit
*1 lång tröja
*1 tjocktröja
* Halsduk
* vinterjacka

Men jag frös ändå. Sjukt konstig. Det blir att dricka massa te idag. Börjar nog bli sjuk.

har nyss ätit två rostade mackor. Och så va jag så ful att jag gick och köpte 3 Vaniljmunkar på vägen hem. Så ska snart äta en...och spara dem andra till senare. :P
Men det är ju okej jag har ju ätit frukost först.

haha nu kom miss fatty på radion haha. Vilka minnen man har till den. Lyssa mycket på den sommaren för 2½ år sen. Han va ju på malmöfestivalen 2008.

Hoppas ni alla får en bra dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0