hej bloggen

Helgen har varit lugnt. I fredag så skulle jag och Carolina kolla på film men det gick inte för min data la bara av hela tiden. Och i lördags blev det film Vi såg the bunny house. Och igår Händer inget typ.

I natt somna jag vid 1 och vakna utan någon andledning vid halv 4. Och det värsta va att jag inte kunde somna om. Så jag satte på en film och låg i sängen och kolla. Vid halv 6 hör jag att min mammas alarm går av och det gick av vart 10:de min i en halvtimme. Tillslut gick hon upp och sa ligger du här vaken. Jag bara ja. Hon bara varför sover du inte jag bara jag kan inte med det är lugnt kan sova när jag kommer hem för har bara morgonen idag. Sen satt vi och åt frukost och drack te tillsammans innan jag skulle med bussen. Har även tvättat idag. Och käkat Hamburgare till middag Gott=). Ska gå och äta lite glass nu sen ner och hämta upp tvätten. Sen sova haha det är de bästa jag vet fast inte på natten.

Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0