God natt

Nu ska jag snart gå och lägga mej. Jag ska bara skriva här, Borsta tänderna och sen i säng.

Jag gick och va sarkastisk mot min mamma innan. Hon bara Vaddå la inte du fram kött. jag bara nej jags a ju till dig att du skulle göra de. Sen så gick jag och diska disken hon egentligen skulle ta. Och när jag va klar så kom hon in i köket och frågade mej vad vi skulle äta till middag. Jag bara jag sa inte äta jag har förlorat aptiten. Hon bara e du irriterad på mig. Jga bara ja för de enda du har gjort i 2 dagar är att spela på din jävla laptop. Hon bara jag har slutat nu. Jag bara ja okej. Så när hon skulle ner och posta ett brev så fråga hon om jag ville ha nått. Jag bara det brås på vad. Hon bara vad vill du ha-. Jag bara vaniljmunk. Och när hon kom upp igen så fick jag de. Hon bara e du på bättre humör nu. Jag bara ja. Sen spela vi en omgång yatzi.

Nu ska jag gå och drömma sötta drömmar...Får se vad hjärnar har planerat haha. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0