Food and food

Hejsan hejsan... Tiden har gått fort idag. När jag kom hem efter att jag lämnat henne i skolan. Så va jag inte sugen på frukost utan på MAT. Sjukt. Jaja men jag ställde mej och gjorde makaroner med hamburgarkött. Det blev inte så gott med köttet så jag tog bort allt kött och gav det till katterna och åt bara makaronerna istället. Hamburgarkött passar bäst till hamburgarbröd har jag lärt mig idag haha.
Sen kolla jag på ett avsnitt av våra bästa år sen somna jag. Tim låg bredvid och mös med mig...vilket hon inte brukar göra.

När jag vaknade senare så kollade jag på tv sen ringde Marie och fråga om jag jobba och mitt svar blev nej jag är hemma. Hon bara ja men då kommer jag nu så kan vi käka kebab för jag är jätte hungrig. Och alla mina vänner vet om att jag älskar att äta och typ alltid är hungrig. Så jag gick ner och åt med henne snabbt innan jag stack hem igen. Jag har nyss kollat på kärlek på koleras tid tror jag den heter. Jag har sett den en gång innan men jag hade inget att göra opch den är ju bra. Min mamma har inte sett den så hon ville också se den. Men det slutade med att hon somna och jag låg kvar och titta.

Och precis när den slutar och eftertexterna ska komma så vaknar hon. Jag bara ojjj vilken timeing du vakna precis när den sluta.

Nu sitter man här vid datan. Ska läsa lite bloggar. =)

Finns det någon som läser min blogg som vet någon bra film?

Ahh just det...har ni hört att Linda rosings program ska börja imorgon. Då ska man se när hon dejtar killar hahahhaa vilket fiasko....Hela hon är helt fejkad. Botox över allt så att hon ser onormal ut...ush om någon vill dejta henne så är den nog för att hon är blond och har pengar, är känd och för att dem tror att hon är billig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0