Fika

Jag är ingen fika person. Jag har fått samtal från avlägsna vänner (om man nu kallar de så) Som frågar. Hej varför hör du aldrig av dej så att vi kan ta en fika...och mitt svar blir alltid detsamma..jag svarar..jag fikar inte. Och då menar jag att jag går inte och träffar någon på något fik och sen sitter däröverlänge och snackar och sen går man åt varsit håll. Jag är en person som älskar att äta. Men om jag ska ta en fika med någon så menar jag på att då går man kanske på stan och handlar eller något o sen om man blir hungrig eller nått så sätter man sig o ÄTER. Sen går man runt igen. Eller så går man bara och äter. Men jag kan inte sitta hur länge som helst och FIKA. Det är inget jag prioriterar. Jag antar att jag inte kommit in i det än. Och jag får inte ut något av att sitta och snacka en massa skit med någon jag annars knappt pratar med. Om denna personen nu är så himla intresserad av vad som försigår i mitt liv så kan hon liksom ta upp luren och ringa. Och inte alltid lita på att jag ska höra av mig. Jag har daglig kontakt med dem jag umgås med men jag Hör inte av mig till personer som aldrig har tid med en när man ringer dem och sen skyller på att man aldrig hör av sig. IT TAKES TWO TO TANGO. Inte bara en.

Va tvungen att skriva av mig för jag blir såförbannad på att folk hela tiden ska kritisera och klaga på mig.

Nu är inte detta riktat mot någon här så att ni vet.

Tror jag ska ta och dricka lite te nu och sen lägga mig. Verkar som att vi räddade bilderna i tid för jag får inte igång datan nu Så jag sitter vid den bärbara och lyssnar på R.kelly- i belive på youtube.

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0