Danmark-Denmark

Idag är det onsdag. Böjar klockan 1 idag.

Igår va jag med Charlin och hennes kompis i Danmnark. Vi åkte inte vilse tack och lov. Och det va kul på Expremintariet. Och en annan sak jag la märke till är att fan vad snälla dem är i Danmark och hjälpsamma. Jag kom hem vid 8 på kvällen. Hade tur med bussar och tåg hela dagen. Vi stressa till centralen för tåget gick 14:02 och vi va framme 13:50 Så skulle vi hämta ut biljetter men biljett automaten klyddade så jag tog en annan. Sen va klockan nästan 2. Och jag skulle växla Charlins kompis pengar till danska. Så vi sprang in på forex för att växla. Jag bara "Jag behöver växla dessa till danska" då svarar han i luckan. Hur gamla är ni" jag bara "ehhhh.......20" (jag va så stressad att jag inte ens kom på min ålder direkt" Han bara " har du leg" jag bara "ja" så fick han se de och så växla jag. Sen la jag pengarna i hennes väska och sa att hon fick lägga dem i plånboken på tåget för att vi inte hade tid nu. Sen sprang vi till tåget och HANN MED DET =).

När vi väl va på tåget så sa jag till henne att lägga ner pengarna för att nu hade hon tid haha. Och den kom jag att tänka på att varför behövde han veta min ålder och se mitt leg bara för att jag skulle växla pengar. Det va ju inte precis som om jag skulle köpa alcohol eller cigg eller något sådan. Sjukt. Han kanske trodde att jag skulle kidnappa flickorna hahaha bara för att vi va så stressade.

Jaja allt gick bra. Och jag har varit så trött sista dagarna så nu har jag seriöst sovit i 12 timmar. Jag somnade efter 22 igår och vakna 10 idag. Känner mej utvilad =) skönt.

Nu ska jag käka lite och göra vid mig. Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0