Cellbes

Vilken dag. Nu har jag städat lite i mitt rum, vardagsrummet och tatt disken. Har även varit iväg på maxi. Jag cyklade dit och när jag va framme kom jag på att jag glömt lappen hemme så jag fick cykla hem igen. Samtidigt pratade jag med Carolina i telefonen och höll på att cykla in i en väg i en tunnel. Men jag klara mej haha. Sen när jag cyklade på en parkering så kommer en liten hund från ingenstanns så jag skriker till av rädsla för att jag ska cykla på den innan jag hann stanna. Men den blev rädd av mitt skrik så den stannade. Vem fan låter en hund vara på en parkering själv. Och så liten som den va. Man såg den ju inte..När jag hade hämtat lappen så gick jag och Carolina tillbaka till maxi och hämtade paketet. När jag kom hem så började jag hänga upp nya gardiner och renbädda min säng.

Så nu ska jag lägga mej och vila lite efter maten innan jag ska träffa Carolina igen klockan 9.

Ha det bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0