Books

Idag vaknade jag tidigt med en konstig känsla i vänstra örat...FAN FAN FAN tänkte jag inte öroninflamation. Men det kan inte vara öroninflamation för då brukar jag har så jävla ont och nu kändes det bara obehagligt. Jag gick upp och kollade på tv lite när mamma frågar om jag känner mig febrig och om vi ska ta en liten promenad idag så att jag får luft. Jag svara nej jag känner mig inte febrig men jag känner mig inte frisk iheller. Då sa hon ja men då kan vi ta en promenad till mobilia och kolla bokrean. Jag bara visst. Jag har ju så tråkigt här hemma nu så jag har inget emot att köpa någon bok. Vi gick till mobilia efter filmen. och in i bokaffären. Där hitta ja massa böcker jag ville ha. Men tog bara 2. Syskonkärlek och i taket lyser stjärnorna. Mamma betala. Hon bara ge mig dem så betalar jag dem. Sen föreslog jag att vi skulle gå och äta på Mcdonalds innan vi skulle hem igen. Och vem fan stöter jag inte på i kön....CHARLIN. O NEJ TÄNKTE JAG. Jag har ju sjukat mig och vet inte om jag kommer att gå till jobbet på måndag och så stöter jag på henne där. Jaja vi åt iallafall sen gick vi hem. När jag kom hem va jag helt slut i kroppen så att jag gick och la mej och började läsa Syskonkärlek. Sen somna jag och nu är jag vaken igen. Har läst lite till. Och tänkte bara ta en paus för att skriva här.  Min bror kommer hit idag eller rättare sagt ikväll. Hoppas att han inte blir smittat. Får väl hålla mig på avstånd.

Nu ska jag lägga mej och läsa igen.


Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0