2009-02-10

Ansnittet av AA va bättre än förra veckan. Men nästa vecka kommer hästen tillbaka...Längar Hans dialekt är så himla skön haha.

Fick nyss ett telefonsamtal från Charlins pappa som undrar om jag vill vara med och fira min kompis romanas födelsedag med deras familj på torsdag. Romana är Charlins storasyster. Och mitt svar blev ja det vill jag jätte gärna. Det ska vara hos deras farmor. Och han sa även att om jag inte vill så kan jag bara lämna Charlin där. Jag bara nejdå jag säger inte nej till lite tårta hahaha. På skoj då. Men det ska bli kul.
Vet bara inte riktigt vad jag ska köpa till henne. Har inte träffat henne på ett tag nu.

Men funderar på att köpa en stor chokladkartong. Hon ÄLSKAR choklad. Och sen måste jag bara komma på något mer.

Hon ska ha middag hos sej på lördag med middag, och så ska vi dricka, spela spel och dansa haha det stod iaf så i smset jag fick.

Så jag är iallafall inte ensam på alla hjärtans dag.

Nu ska jag sätta på en film och lägga mej i sängen. inte för att sova då utan för att det är mest bekvämt. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0