11 Februari 09

Då är det bara några dagar kvar till alla hjärtans dag. På lördag sker det för dem flesta. Men jag tänkte att istället för att köpa något till en kille detta året så tänkte jag visa mamma att jag älskar henne. Kanske köpa någon fin blomma till henne ( nej ingen ros haha ). Och så laga mat. Jag ska äta 2 ¨gånge rpå lördag. Först med mamma för vill inte att hon äter ensam på alla hjärtans dag och sen är jag ju bjuden på middag hemma hos Romana. Men va fan...skita i jag går ju ändå inte upp i vikt hur mycket jag än trycker i mej. Och jag är ju typ alltid hungrig. =)

Va och handlade choklad ask idag. Letade och letade tills jag hittade sjödjur...1 kg. Dem är goda. Choklad med nougat i.

Nyss kolla jag på 90210. Spännande avsnitt faktist. Rekomenderar den serien starkt.
Min mamma har suttit vid datan hela dagen idag också. Jag bad henne diska och lägga fram kött medans jag va och handla choklad och letade efter nudlar.
( komisk berättelse ) Men när jag kom hem så va disken kvar och inget kött framlagt så allt e fryst fortfarande. Hmmm klockan är halv 8 och man undrar ju vad man ska äta.

Ja jag letade efter nudlar för vi skulle "egentligen" ha ris med nudlar och kött idag. Men när jag kom ner på coop så hade dem bara nudlar med kycklingsmak. Och jag är ute efter biffsmak. Så jag gick till gamla AGs och kolla där. Dem hade inte heller biffsmak. Så kolla jag även på ÖB och dem hade inte heller. Så jag sa till carolina...Jag ska aldrig mer jaga nudlar.
Och det värsta va nog att gamla AGs (kommer inte på nuvarande namnet) Knappt hade några varor över huvud taget. Man såg massa tomma hyllor. Dem kanske har gått i konkurs. Men jag börjar få feta spel. För varenda gång man ska ha något så hittar man inte det.

Nu ska jag gå och vara lite sarkastist mot mamma :P. Så hära typ....

HALLÅ KLOCKAN ÄR HALV 8.....MAT MAT MAT MAT ELLER HAR DU HELT GLÖMT BORT VERKLIGHETEN. VILL INTE DIN MAGE HA MAT...MIN VILL IALLAFALL. OCH EFTERSOM DU INTE LAGT FRAM NÅTT KÖTT SÅ KAN JAG INTE LAGA NÅTT.

hahahhahahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0