103 kanaler

Vilken dag det har varit idag. Jobbade innan. Och när jag va på väg hem så va jag så hungrig så jag va på jätte dåligt humör. Så när jag kom hem så fick jag utbrott på min mamma. Och hon bara " och jag som hade en överraskning till dig" jag bara jag orkar inte bry mig om det nu jag är hungrig så det ända jag bryr mej om är mat för tillfället.
Så fort jag hade sagt det så fick jag dåligt samvete. Men alla vet att när jag är så hungrig som jag va idag så blir jag på dåligt humör. Jag bad iallafall om ursäkt och vi blev vänner igen.

Överraskningen va att hon hade hämtat allemansboxen på mkb så att vi kan se fler kanaler. Så nu har vi installerat och allt och har nu 103 kanaler =) fan va nice. Men Dem flesta försvinner efter ett tag och då har vi bara kanalerna vi beställt kvar. Men skita i. Vi har Iallafall mer än 1,2,4, barnkanalen, dk1 och dk2. IM SO HAPPY. HAHA.

Ska lägga mig i soffan nu sen ska jag sova....det tar på krafterna att ha gått hungrig osv. hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0