090216

Nu har jag hunnit jobba, sova en stund, äta, kolla serier och ta ett bad.

Va så trött när jag kom hem idag vid halv 6 kunde ju inte somna imorse. Så jag somnade bums när jag la mej i sängen. Är fortfarande trött så ska snart lägga mej. Det blir en lång dag imorgon. Jag ska ta med Charlin och hennes kompis till Danmark till expremetariet. Fast det är typ allt jag vet. Hennes mamma är så dålig på att berätta saker fast att jag skicka sms innan ikväll om när jag börjar imorgon så har hon inte svarat mig. Så jag får sätta väckaklockan på tidigt imorgon så att jag kan se om jag har fått mess. Jag vaknar annars inte av sms. Och jag har sagt att jag vill ha vägbeskrivning och sådant också. Jag vill ju liksom inte gå vilse. Och är det nu så att jag inte får de. Så kommer jag inte lämna sverige hahahah. Måste ju tänka på att jag har 3 ansvar. Mig själv Charlin och hennes kompis. Så det är ju ingen bra ide att gå vilse.

Nu ska jag se desperate housewives och äta kexchoklad sen ska jag nanna kudden. Och drömma bra drömmar.

God nattt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0