Sun sun sun

Va ute med några kompsar för en stund sen....sönt väder men det hade kunnat bli bättre om det slutat att blåsa. Vi satt och pratade om sex och sexställningar. Och killarna börja babbla om att den som skull födda deras barn först skulle ha gjort allt nasty med honom. ink. dildo frukt och massa annat. jag bara oh my god uää. Menar ni allvar. Jag och carolina satt där och titta helt konstig på dem...Jag kan säga så hära mycket att all min respekt för dem som killar har försvunnit. Är dem ens människor? man börjar undra.

Ska snart börja med mat. Blir farmarbiffar med potatismos. Sen ska jag hem till Sandra och kolla på skräckfilm med den såkallade killarna man inte har respekt för haha. Men vadfan dem är ju balla ändå =)
Dem är helt okej att ha bara  som vänner. Skulle aldrig få för mej att det skulle bli något mer.

see you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0