Päronkropp eller äpplekropp

Idag när jag, carolina och Sasse va ute så stötte vi på 2 av sasses kompisar som bor här i närheten. Dem va ute och promenerade med sina flickor i vagn. Vi stod och pratade med dem en stund och när vi gick därifrån så frågade jag sasse.

Jag- är samantha gravid igen
Sasse- nej hon har bara äpplekropp
Jag- va? vad menar du?
Sasse- Jo när man bara är rund om magen och ser ut som om man är gravid så kallas det äpplekropp
Jag- Skämtar du...hon ser ju ut till att vara i 8:de månaden.
Sasse- Ja men hon är inte, hon har äpplekropp
Jag- Jaha och vad kallas våra kroppar då?
Sasse- Dem kallas päronkroppar.
Jag- jag fattar inget men jaha.
Sasse- Hahaha

Asså samantha såg verkligen ut till att vänta barn. Tjock mage men knappt några höfter.

Ja man lär sig vel något nytt varje dag haha. SÅ DÅ HAR JAG ALLSÅ EN PÄRONKROPP. =S

Nu ska jag sova..god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0