mmm manblir ju lite sugen på korv!

I fredags när jag va hemma hos hos en killkompis med ett par andra så fick jag höra en historia.  Killen berättade den såhära typ.

En gång när darko nyss hade satt korvar på spisen så såg han mej komma cyklandes utanför. Han frågade mej vart jag skulle och jag svarade att jag skulle till min farbror. Darko sa vänta på mej jag följer med. Han kom ner och vi cyklade hem till min farbror. Vi tog det lungt där hemma. Och min farbror frågade om vi ville äta. Då stannar darko upp och ser fundersam ut men kommer snabbt ur det igen och vi åt hos min farbror. Efter typ 4 timmar när vi kommer utanför huset igen slänger darko bort cyklen och börjar springa. Jag frågar han "vart ska du.."han svarar snabbt i farten "ta min cykel" och springer snabbt upp i trappan. När han kommer in så möts han av massa rök. Jag kom upp efter honom och man kunde knappt andras eller gå in i lägenheten av all rök. Grannarna hade ringt brannkåren så dem kom. Det blev inga värre skador men brandmannen gick fram till spisen och tog tag i stekejärnet där det fanns kolsvarta korvar på och sa "mmm nu blir man ju lite sugen på korv"

Haha när jag hörde den i fredags så dog jag nästan av skratt, jag skratta så mycket att det kom massa tårar ur ögonen på mej. Så nu har jag börjat gå runt och säga "mmm man blir ju lite sugen på korv" och skrattar när jag är med dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0