Min fasta dator

Min fasta dator har lagt av helt...min bror och min svåger tror att det har att göra med strömintaget (lådan som ger ström i hela datorn). Så min svåger kommer kanske hit på måndag och bytar den. Han skulle se om han hade en sådan strömbox hemma som ska sitta i datorn. Det är anledningen till att jag varit kass på att skrva. Men min laptop är jätte sölig så man fr typ panik på den och vill kasta ut den genom fönstret. Provade innan att sätta på den men efter 20 min fick jag spel och stängde den för den hade inte ens laddat klart så man kom inte in någonstanns. Och just nu sitter jag med min mammas laptop. Den är bättre men på denna kommer det en massa popuppfönstren. Så GISSA om jag saknar min fasta dator haha.

Men annars har det varit en fullspäckad helg. Igår eller rättare sagt i fredags ( har inte sovit än ) så jobba jag till sex sen var den hem och fixa sej för jag skulle på en inflyttningsfest. Och på festen hände en konstig sak. Carlina drack sprit. Hon har aldrig druckit i hela sitt liv och är snart 23 år. och i fredags drack hon för fösta gången. Min söta gumma.
Och lördagen börja med att jag vakna sen gick jag ut med ett par kompisar sen gick jag hem och fxa Tacos, Fy fan vad gott det är haha. Sen gick jag och carolina ut igen och hem till sandra och så satt vi där lite innan vi gick hem till mej igen och kollade på film.

Och en annan sjuk sak har hänt denna helgen. Inatt fick jag sms från en kille jag inte har hört av sen i december. En kille jag har känslor för. Snacka om att jag blev chockad och glad. Jag vet om att han inte vill ha ett förhållande. Men man blir ju glad bara man får träffa honom och se honom sen får man ju skita i känslorna....så länge allt känns rätt. Eller? Han vet vad jag känner för honom. Och jag vet vart han står liksom. Och jag är nöjd bara jag får träffa honom. Jag kom med en bortförklaring när han fick veta. Om att jag inte kan styra över min känslor men att jag ändå inte vill ha ett förhållande med honom för att jag kan inte ha det med en person jag inte litar på hahahha. Jag är ganska bra på att ´bortförklara saker. Det är ju en bra egenskap IBLAND hahahah.

Nej ushhhhh mina ögon håller på att gå i kors, dags för lilla Daniella att stänga av denna laptopen och lägga sig och sova:P

 Men först har jag ett par frågor som ni gärna får svara på.

Hur gamla är ni och vad tycker ni om denna bloggen.
Har ni några önskemål på vad jag ska skriva om. För ibland får man bloggtorka hehe
Och till sist..HUR HAR ER HELG VARIT? =)

God natt/morgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0