lil wayne - lollipop

Hörde nyss den låten jag hörde den för ett par veckor sen också. Och alla minnen poppar upp i huvudet på en. LAST SUMMER så va jag och festa en natt och på vägen hem så mötte jag en granne i trappan och hans kompis. Och jag satt där och pratade med dem innan jag gick hem för att sova...På morgonen ringde jag Carolina och vi gick ut och satte oss på min gård. Vi hade köpt kakor och satt där och åt och spelade kort. Jag hade sån hemsk baksmälla. Så jäkla ont i huvudet. Då kommer min granne ut och sätter sej vid oss och pratar. Jag hade lollipop på mobilen så vi satt där ute hela dagen och lyssnade på den och pratade om allt möjligt. Skit najs va det för utom baksmällan då..
Carolina its our song

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0