Im bored

Sitter här i sängen men laptopen. Och snackar med en kille på msn som jag gick i ettan med när jag va liten. Hitta han på nattstad och kände igen honom och Carolina sa att vi gått i samma klass. men jag kände igen honom från vuxna livet jag kommer inte ihåg hur han såg ut när han va liten.. Han säger att jag va kär i honom och ritade massa färgfulla teckningar till honom med hjärtan på och sådant. And i dont remember it. Haha men han är rätt fin nu. Men lite tråkig att prata med för han är så frånvarande så man vet inte vad man ska snacka om.

Min bror kommer snart...han kanske kan fixa min dator (stationära dator) som denna killen sa att det heter hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0