hejsan hoppsan

Dem sista dagarna har jag knappt varit hemma. Det har varit så fint väder ute. Idag hände en sak...jag och min mamma skulle gå o handla och så ser vi massa valpar på gräsmattan. Amstaff valpar, dem va svarta med lite vit på nosen och halsen. Skit söta..Min mamma vill egentligen inte ha amstaff hund. Men hon ville gå fram och se på dem, så det gjorde vi. Ägaren sa att dem va leveransklara idag och hans son va också där. Valparna skulle kosta 5500kr. Man fastna för dem men jag vill ha en liten hund. Men min mamma funderar på om hon ska köpa en. Vi ska i såfall dela på priset men det kommer bli hennes. När vi gick därifrån så sa jag till mamma

"Så söta dem va"
hon bara "ja visst va dem"
 jag bara " och dem va ju inte dem ända sonen va ju också skit snygg"
min mamma "hahahaha"
jag bara " vad?"
Min mamma " jag vet varför du fastna för honom, det är för att han påminder om muhammed" (mitt ex då och första kärlek)
jag bara va gjorde han, det märkte jag inte haha"


Vet ej om vi ska skaffa en hund nu. Det återstår att se helt enkelt.

Guess what? Tomorrow is it friday, HALLELUJA. Då börjar helgen=) och det ska vara typ 20 grader då har jag hört. nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0