HAN HAR INTE MED SIG DET

CAN YOU BELIVE IT. Va fan det har snart gått 3 veckor sedan min data dog. P.g.a Att där man stoppar in strömsladden har fuckat sig. och han sa att han nog hade nått sånt hemma. Och det har han. men förra helgen hade han glömt att kolla. Och idag kommer han hit och säger att han måste veta vilken storlek det är så att han kan ta med sig imorgon... JAG KOKAR. varför liksom inte ta med sig det nu. så stora saker år det inte. Pch så kunde han ha kollat sen fixat direkt. Och han kommer säkert att glömma det imorgon också.

NÄR SKA DEN BLI FIXAD. Alla mina saker finns på den. Bilder, Låtar, Filmer...ALLT.

sandra skicka nyss sms om att vi inte kunde gå till stan istället och spela biljard. Och kolla på film imorgon. Jag sa att hon fick ta det med killarna. Så hon frågar väl dem nu. Sen skulle hon skicka tillbaka. Jag vet inte om jag vll. Har liksom inte pengar och vill inte spela...Jag gillar inte spel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0