God natt inlägg igen

Idag har jag inte bloggat för jag har knappt varit hemma.
När jag vakna så gick jag hem till en killkompis och hjälpte han att skära grönsaker för hans flickvän fyller 18 år idag så hon skulle ha tjejmiddag och skulle bjuda på tacos. Så när jag hade hjälpt honom så gick jag och Carolina hem till mej och åt sen gck vi ner och hyrde filmen the woman. Vi va 3 tjéjer som kolla på den men vi fatta inget av den för vi snacka mest typ. Sen nu är jag hemma och ligger i sängen med laptopen i knät. Ska snart sova. Ärrrrr såååå trött haha. Det blir man av att lägga sig på morgonen haha. Men det va helt klart värt det=P

Sleep well and dream beautiful dreams .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0