deprimerad

Anledningen till att jag inte har bloggat på ett tag är för att jag är deprimerad. Och det värsta är att jag inte vet varför. Jag har varit ledig hela veckan Och bara varit hemma. Jag har känt mej trött och har kunnat börja gråta för ingenting. Tankarna bara går runt i huvudet på mej.
Idag kände jag för att göra något. Komma hemifrån lite. Och det skulle jag också...Pratade med en gammal killkompis och vi skulle kolla på film hemma hos honom. Men han hade somnat efter att han hade ätit så det blev inte av. Och pengar har jag inte heller så jag kan inte gå ut.

Jag hatar att må såhär. Det är påskafton och min bror kom förbi och åt. Visst va det mysigt. Men jag mår ändå skit inombords.

Känner mej helt slut. Och något som är konstigt är att jag har fått städnoja. Jag går runt och städar och jag HATAR att städa. Men antar att det är ett sett för mej att komma på andra tankar.
Ska ut och gå en promenad snart sen hem och sova...

Har ni haft en Glad Påsk?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0