Bäst före datum

Kom nyss hem. Skulle köpa med mej bröd och kattmat hem. Så när jag kom till området så gick jag in i affären och handla. När jag kommer till brödet så kollar jag bäst före datumet. Det står best före 26 april 08. Jag bara va fann.. så jag gick och tog bullar istället. Affären här nere blir bara sämre och sämre. Vem vill ha bröd där det står att bäst före datumet gick ut igår.

Nu har jag iallafall ätit mina bullar. Och fick ett mail om att min annons har lagts ut på grannar.se
Ja så nu är det bara till att vänta på at någon ska nappa. Vill inte vara kvar där jag är mer. Mamman är helt konstig plus så blir det mycket fram och tillbaka med buss per dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0