Ålder

Godmorgon.

Idag är det fösta april, Ska ni lura någon? Jag kommer ihåg när man va liten så lurades man hela tidden och varenda gång så sa man APRIL APRL DIN DUMMA SILL JAG KAN LURA DIG VART JAG VILL.

Detta året ska jag och Carolina byta Påskägg. Vad kan man lägga i ett påskägg? Jag har absolut ingen aning. Men man kommer väl på någon i sista stund haha.

På bussen idag satt jag med hörlurar i öronen och kolla ut henom fönstret. Så kom jag att tänka på att jag är 20 år. Men att jag inte känner mej som en 20 åring. När man ser andra i min ålder så kommer man att tänka på det. Dem har liksom kommit så långt och när man ser dem ute så verkar dem så mogna. Haha. Visst jag är väl också mogen men när man ser sig själv i speglen så tänker man liksom inte på åldern utan jag ser det jag ser varje gång jag kollar i speglen, MIG SJÄLV. Man bara åldras och åldras. Och tiden flyger bara förbi... Jag hade velat ändra på en del saker i mitt liv. Och jag ska försöka ändra på det också.

Hur går det för er. Känner ni er äldre när ni kollar er i speglen? eller känner ni som jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0