Trött

Har varit så jäkla trött idag. Har sovit nästan hela dagen.
Inatt så kunde jag inte somna låg o vände och vred på mig och sist jag kolla klockan va klockan 4 på morgonen. Sen ringde väckaklockan 6 och dåfick jag gå upp och ut med unden innan jag skulle iväg till Charlin och följa henne till skolan. När jag kom hem vid halv 9 så åt jag och kollade på andra avsnittet denna veckan av andra avenyn. Efter det plocka jag undan lite och gick ner till mkb's kontor och sa ifrån om att fläkten utan för mitt fönster låter jätte mkt så dem skulle kolla upp det.Sen gick jag och la mig. Jag vakna halv 4 och gick ut med hunden. Tänkte va fan e detta så länge jag sov. När mamma kom hem laga ja lite mat fick bli makaroner och köttbullar idag. Sen dess har jag bara tatt det lugnt, kollar på serier suttit vid datan o lyssnat på musik.

Har börjat läsa en annans blogg Mammabecka. Hon är verkligen modig och stark. 17 år och trebarnsmamma.

Carolina fyllde ocks år idag. Har inte träffat henne men får göra det imorgon. hela 22 år haha man blir bara äldre och äldre och innan man vet ordet av de så e man väl pensionär haha. Vet inte mer vad man kan skriva om idag.
Så får väl avsluta hehe...Hörs imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0