Tänkte skriva lite om mig själv!

Hejsan!
Jag heter Daniella och är 20 år. Jag bor med min mamma och mina 2 katter Tim och Simba. För tillfället passar vi en hund också som heter Nelli. jag har 2 syskon min bror är 34, heter Chris och är singel och min syster är 30, heter kristel och är gift och har 4 barn + 2 bonus barn. Min systers barn heter Andreas 9 år, Jana 5 år, Theo 3 år och lille Isac 8 månader. och bonusbarnen heter Pontus 16 år och emily 14 år.
Jag jobbar typ men ändå inte, jag hjälper min kompis mamma o hämtar o lämnar hennes syster i skolan. För de får man ju lite extra cash som man alltid behöver. medans jag har de jobbet så fortsätter jag att söka andra. Vet inte än vad jag vill jobba med men har funderat på att utbilda mig till flygvärdinna eller jobba i någon kläddesbutik.
På min fritid brukar jag träffa vänner och på helger brukar jag festa. Dem jag mest är med heter carolina och marie, det är dem jag mest litar på.
Nu har ni fått veta lite om mig. Så nu tänkte jag förklara varför jag börjar blogga.
Jag tänkte börja blogga för att kunna skriva av mig och mina tankar. Jag tänker väldigt mycket på olika saker. jag är typ en "grubblare". Så det är skönt att kunna lätta hjärtat och hjärnan ibland.

Ska gå och sova lite nu känner hur tröttheten kommer tillbaka. Sov ganska dåligt inatt och gick upp 6. Så nu ska man sova innan man ska iväg och hämta charlin i skolan. Sen ska hennes mamma göra inbakade flätor på Carolina. Det är hennes födelsedagspresent från mig. Hon har typ redan allt och jag vet att hon älskar sådana flätor hon gick t.o.m till frisören sist och betalade 800kr för såna....Lite mycket pengar för en sån sak tycker jag men hon tyckte att de va värt det.
istället för att skriva god natt så får jag väl skriva god morgon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0