Mycket Snö

Får ta och börja med torsdagen där jag avslutade.

Efter att jag skrivit mitt inlägg gick jag o la mig i sängen för att vila. Jag ställde mobilen på alarm som skulle ringa klockan 13:00 om inte Charlin redan hade skickat sms. Alarmet gick av och inget sms från Charlin hade jag fått. Så jag fick gå upp och ta på mig och gå ut med Nelli. Sen fick jag åka iväg till Charlins skola. Där väntde hon och jag frågade varför hon inte hade skickat sms till mig för tänk om jag inte kommit till skolan så sa hon "Jag kunde inte för då hade lärarna tagit min mobil" Vad fan e det med lärare, Jag menar alla hennes kompisar e ju i skolan redan så om hon säger att hon måste skicka mess och att det är viktigt så bör dem ju låta henne. Jaja men iallafall så gick vi hem till henne och gjorde hennes läxa sen komma vi på tv. Hennes mamma ringde och ville att vi skulle möta henne på trianeln, Så vi åkte dit men vi visste inte vad vi skulle göra där. När vi kommer dit visar det sig att hennes mamma vill att dem ska hem till henne och att jag skulle åka hem. Charlin såg helt förvirrad ut precis som om hon inte ville hem till sin mamma. men hon följde med ändå.

När jag kom hem träffade jag Carolina lite sen gick jag hem och tog det lugnt. Jag tog ett varmt bad och la mig tidigt jag la mig halv 11. Vissa tycker inte att det är tidigt men jag tycker jag brukar vara uppe till 1 på natten på vardagar.

Fredag-

Idag kom vinterns första snö. Man kan ju inte säga årets för de snöa ju i början av 2008. haha men man kan ju säga säsongens första snö. Imorse när jag gick ut med Nelli va det snöstorm. Sen dess har det snöat hela långa dagen.

Idag vakna jag som vanligt klockan 6. Jag va ganska pigg idag. Kanske för att det är fredag och man tänker bara 1 dag kvar sen helt men för mig började helgen redan halv 9 på morgonon efter att jag följt henne till skolan. Jag kom hem och började städa. Jag satte på musik och diska, plocka undan, damma. dammsuga och tvätta golv. När jag va klar med det så kolla jag på en film som heter adulthood.  Mamma kom hem vid 4 så hon fick färdiglagat kaffe sen va de jag som gick o la mig va så tröttt på eftermiddagen. Vakna vid 7 av att de va mat. Kottlett.,pommes o beasås mums haha. Sen kom Carolina o vi har kollat på massa filmer o tagit det lugnt man vill ju inte gärna gå ut i detta vädret haha.

Nelli ska bli hämtad på söndag av hennes riktiga matte Och det känns förjävligt. Jag vet att vi bara passa henne men hon har blivit som en familjemedlem och jag har verkligen fastnat för henne hon är ju å go o glad. o om jag bara e borta 2 min blir hon jätte glad när jag kommer hem coh det känns som att man hittat en riktigt bra vän. Mina katter o Nelli e inte bara som husdjur för mig utan dem blir som familj o vänner. Nu e klockan snart 6 på morgonen och jag har inte sovit än. Det är nog dags att göra de tror jag.

Sov gott alla...Om det nu finns någon som läser denna blogg =) Annars e det ju ett bra sätt att rensa hjärnan lite med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0