Ja då va det Söndag

Ja då satt man här igen. Tänkte börja med igår.
Hände inte så mycket igår. Vakna kvart över 11 av att mamma väckte mig för att vi skulle börja tvätta 12. Kändes som en mardröm. Vet inte vad jag drömmde men drömmen måste ha varit bra för de sista jag ville va att gå upp.
Jag kom upp och tog på mig tyckte inte det va lönt att duscha för man skulle ändå hålla på med tvätt. Jag sorterade tvätten och gick ner i källaren och la in de 2 första maskinerna, Kom upp och gick ut med hunden. Sen var det jag som va på latsidan och irreterad hela dagen. Jag var irreterad för att min skärm på den fasta datan inte gick. Och där har jag all min musik o alla filmer och serier. Har liksom bara kanal 1,2,4, barnkanalen och danmark 1 o 2. Så de fanns ju inget att kolla på. De sluta med att jag leta upp en bok och började läsa.

Idag vakna jag av att vi har en fläkt precis utanför fönstret och den hörs som fan. Det har den gjort dem senaste 2 dagarna. Har varit ute långrunder med Nelli idag. Ibland kan jag bara få såna ryck att de e skönt att gå ut och rensa tankarna och då e det ju bra att man har en hund att gå ut med då slipper jag ju gå själv. Sen har jag städat och diskat så nu väntar jag bara på att mamma ska göra mat. Vi ska äta kött och bakpotatis idag. Jag ser mest framemot bakpotatisen vi äter det så sällan och det är såååååå gott att lägga smör i haha. Ikväll klockan 20:00 är det Andra Avenyn. Mitt favoritprogram på dem få kanalerna vi har haha. Älkar den serien men det är synd att Hamza, Karim, Jossan och Olga inte är med längre jag hoppas på att dem kommer tillbaka. Efter det så börjar det en film klockan 21 på 4:an med John Travolta som jag ska se.

kanske skriver mer sen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0