Grattis Jana

Först av allt vill jag skriva Grattis Jana. Jana är min systers flicka och hon blir 5 år idag =) STOR nu ju haha. Tiden går undan. Jag kommer ihåg när hon skulle föddas. Min mamma ringde mig när jag va i skolan och jag visste direkt vad som va på gång för min mamma ringer aldrig mig när jag e i skolan. Men jag missa samtalet och såg det när jag hade slutat så jag snabbade mig hem för vi skulle passa andreas. Och jag skulle till heleneholms öppethus den dagen för att se om jag ville gå gymnasiumet där. Andreas följde med mig och romana (en kompis till mig) dit och kollade Andreas var så stol han fick ju följa med Moster till skolan haha då va han bara 4 år. När vi Andreas och berättar för honom att han har fått en lilla syster och hans reaktion va. Va en syster jag vill ha en lillebror haha. Som tur är så har han 2 småbröder nu. Dagen efter så åkte vi till sjukhuset och hälsade på dem. Andreas hade med sg bilar och block och kritor så han ägna sig inte så mycket åt Jana han tyckte att hon va skrynklig och frågade om hon hade badat för länge hahahaha. Och idag är hon alltså 5 år och har vuxit rätt mycket. Söt e hon men väldigt bussig med, och hon är en liten lillmamma till småbröderna.

Idag Vakna jag halv 6 av att min mammas väckaklocka ringde. Men tack och lov för att jag vakna. Jag hade en konstig dröm om att min kompis Angelica va på sjukhuset och födde en flicka. Och helt plötsligt fick jag också värkar. Jag skulle tydligen också föda värkarna blev tätare och tätare och jag sa till barnmorskan att jag vill inte föda NU. Hon bara du har inget val du klarar det jag bara nej. Och fy fan vad det gjorde ont. Men som tur va så ringde hennes väckaklocka så jag slapp gå igenom själva barnaföddandet.

Har lämnat Charlin i skolan och ätit frukost. Vet inte om jag ska hämta henne senare för hon kanske skulle med en kompis hem. Men hon skulle skicka sms till mig när hon vet så att jag inte åker dit i onödan. Så får liksom hoppas på att hon nu skickar också så att hon inte glömmer.

Det va väl allt för mig nu. Tänkte göra som katterna och Nelli och lägga mig och vila hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0