Fredag

Hejsan igen. Nu är det mitt i natten hehe...Men jag är Känd för att vara natt människa.

Idag har det varit en lång dag. Vakna 12 efter att jag fått lite sömn. Gick upp och tog en dusch innan jag och Nelli skulle iväg o hämta Charlin från skolan. Vi tog bussen till kulladal och Nelli drog som fan. Hon är lugn hemma och på bussarna men när man går ut med henne drar och sliter hon i kopplet. Tror att mina armar blivit några cm längre. 
När vi var framme på kulladal så väntade vi på charlin och tro mig hon tog sin tid. Vi stog utanför och frös haha men tillslut kom hon.

Vi började gå hem till henne och när vi var framme så åt hon mellanmål sen var det iväg igen. Vi skulle hem till mig och lämna Nelli och hämta Carolina innan vi skulle möta Charlins mamma Naome på centralen. När vi kom till centralen så hämta vi upp hennes mamma sen gick vi runt i stan och letade efter en tunika till Charlin. Vi hitta en Lila som hon tyckte om och så  köpte dem en lila kort kofta till. Och till det ska hon ha svarta leggings på söndag när hon firar sin födelsedag tillsammans med sin kompis från skolan.
Efter det åkte vi hem till Charlin igen så att Naome kunde fixa Carolinas flätor. Vi satt där och prata o sånt.

Sen tog jag o Carolina bussen hem. Över hungriga va vi. Så när vi kom hem till mig så övertala vi min mamma till att vi alla skulle käka pizza. Vi åt varsin pizza och drack cola till sen va jag full. Efter satt jag och carolina och snackade vi va mätta och trötta...det hade ju varit en lång dag för oss båda. då får Carolina för sig att vi ska ner till videon och handla. jag bara "vad kan du handla där e du inte mätt eller"...hon bara "jo men till sen"...jag bara "jaja kom så går vi"...det blev en påse godis som vi bara åt några bitar av. Sen dess har vi kollat film o nyss gick hon hem. Så nu sitter jag här och nelli ligger på golvet och sover. Hon ser så fridfull ut när hon sover...härlig att kolla på hehe. Nej ush nu ska jag sätta på en annan film innan jag ska sova...Jag är svin trött men jag vill inte sova haha.
I see you later alligator

P.S Räkna nyss ut att jag har åkt 12 bussar idag inte konstigt att jag har ont i huvudet och är trött haha =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0