Det känns skit

Förlåt är lite deppig idag...Allt känns skit. Dem hämta Nelli klockan 11 idag. hon blev så glad av att se sin riktiga husse och det är ju bra. Men för mig känns det hemskt att inte ha henne här hos mig. Vi blev ju så bra vänner och tyckte verkligen om varandra. När jag skulle gå hem så ville hon följa med mig. Är lite känslig idag. Hon va så snäll och go. Om jag så bara vatt borta 2 min så blev hon jätte glad när jag kom hem. Och man kände verkligen sig älskad. Det är inte samma sak att ha katter som att ha hund. katter kommer typ bara när dem vill kella, ha mat eller om dem vill sova bredvid en i soffan. Hundar blir mer som "Bästa vännen" som finns där för en.
Jag har En mamma, Två syskon, och 4 syskonbarn, två katter och jag trodde jag har åtminstonde två riktiga vänner som man kunde lita på i vått och torrt men det hade jag tydligen inte. Carolina är en sån vän som man alltid kan lita på. Men vart tog Marie vägen? Jag har inte snackat med henne på 2 veckor. har skickat till henne "hej hur är det?" så har hon bara skrivit "jo det är bra" .
Jag vill ha något mer. Jag har haft 2 korta 2 veckors förhållande på 3 år. Sist jag hade kångt vara de i 1 ½ år. Och de va med någon jag verkligen älskade. Vi kunde prata om allt och han visste allt om mig. jag saknar det att kunna dela saker med någon, att något vet så mycket om en men som man inte är släkt med. Jag saknar allt med det. Prata, bråka, göra saker mm.

Fan asså. Jag kommer nog aldrig mer få se Nelli. För det är min systers svägerskas hund. och dem bor i Danmark. Och när dem kommer till sverige så bor dem hos min syster ett par dagar men Nelli kan inte vara hos min syster p.g.a att min syster har 3 egna hundar. Så Nelli kan ju inte följa med till Sverige så hon kommer väl att passas av någon i danmark. Saknar henne så mkt.

Nuu ska jag nog se någon film. Och bara ta det lugnt idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0