Skolaavslutning

Så. nu är man vaken. Börjar 9 idag så ska jag med på hennes skolavslutning. Ush nu ska man till skolan igen haha vilken ångest. Sen kanske vi ska till mobilia och kolla lite efter julklappar. Och klockan 2 kommer min syster, Jana, Theo och isac och hämtar mej och så ska jag ut och handla med dem också. =) Så jag får träffa mina gullungar idag.

Hann inte uppdatera igår kom hem vid 21 och va helt slut så kolla på tv och tog de lugnt innan jag skulle sova.

Jag fick julklappar igår, man blir som ett barn helt nyfiken på vad det kan vara haha. Men måste vänta tills julafton =)

Ska göra vid mig nu.

Kommentarer
Postat av: Mikaela - ung blivande mamma

haha vet inte riktigt om jag tror på det där, majoriteten av alla barn som föds har ju hår på huvudet! iofs tror jag att våran kommer få det då jag hade jätte mycket hår på huvet när jag föddes, likaså min sambo! :P men jag har inte mkt halsbränna alls, kanske en gång varannan vecka! :P hehe

2008-12-19 @ 08:30:08
URL: http://ungmammaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0