Sista söndagen år 2008

Sitter här och väntar på min bror. Han ska komma hit och äta idag =). Måste göra mat med men det går jätte snabbt. Kassler med potatismos. Har nyss sette tt avsnitt av days of our lives. Jag gillar den såpan. Alltid någonting som händer. Men de tar så lång tid. 1 Dag därär typ 2 veckor i verkliga livet haha.

Ikväll tänkte jag se freedom writhers. Har redan sett den 2 gånger men den är ju bra så tänkte att jag kunde se den igen för har inget annat att göra eller se.

Snart är det Nyår. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag ville gå ut men jag har inga pengar och ingen att gå ut med så det är ju uteslutit. Sen kom jag på att jag skulle kunna åka till min syster och fira nyår med henne och hennes familj. Men det blir nog inte heller av. Vill åka men ändå inte. Nyår ska man ju fira med vänner eller sin älskade haha. Har ju liksom redan firat jul med familj. Det blev juldagen men syrran och barnen. Vi träffades en stund. Och på julafton kom min bror hit så firade han jag o mamma jul här.

Veckan efter nyår så ska man börja jobba igen, vet inte exakt vilken dag jag börjar men de får jag reda på efter nyår.

Tiden går snabbt känns liksom som att 2008 nyss börja men nu e de ju snart 2009.=)

Jag tänker inte avge några nyårslöften för man håller dem oftast inte. Men jag hoppas att mycket förändras för mej år 2009.

Nu är de dags att börja med maten så att den är klart när brosan kommer.
 P.s En rolig sak med mig är att jag är jätte smal fast att jag älskar mat,godis och allt onyttigt=S
Jag tänker typ alltid på MAT hahahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0