Pregnant man

Såg nyss en dokumentär. Jag har ju inte kanal 5 så jag fick kolla på datan. Det Handlade om en man som blev gravid. Han va kvinna för men han ville vara en man men han opererade bara bort brösten och började gå på hurmoner. Och hela världen va emot honom bara för att han va en man som var gravid. Han gjorde det för att hans fru inte kunde få fler barn och då kom han med ideen om att han kunde försöka.

Själv så tycker jag att det va modigt av honom. Tänk er själv att han fick alla mot sej. Men han gick igenom det och födde normalt. Och många kommer säga att flickan kommer få ett hemskt liv. men tänk er själva hon har både en mamma och en pappa som bryr sej mycket om henne. Många pappor brukar ju överlåta allt till mammorna. Det fanns en man som sa att föddandet fick kvinnan göra för mannen uppfostrar. Och det stämmer ju inte alls in på alla. I vissa fall får ju kvinnan göra allt + att passa upp på mannen.

Jag tycker iallafall att han var modig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0