Mitt i natten

Det är mitt i natten här nu. Och jag kan som vanligt inte somna. Men jag är ju nattmänniska så det är ju mitt eget fel haha. Jag har nyss sett filmen dreamgirls. Har sett den förrut men blev sugen på att se den igen.

Jag såg filmen Freedom writers innan med min mamma. Den filmen är bara så himla bra. Att hon som lärare tar på sig 2 jobb förutom lärarjobbet då bara för att hon vill att hennes elever ska få en chans. Hon tror på dem när ingen annan gör de. Min favorit del i filmen är när miep kommer och hälsar på. Hon som skydda anne frank och hennes familj. Och så är det även när eleverna blir som en familj för varandra.

Innan kom Carolina hit och vi gick och köpte bullar igen. Det gjorde vi igår med haha. Men nattmat är ju sååå gott.

Det märks att hon är en stor del av mitt liv hon är ju typ med på alla mina inlägg. Men hon är en bra vän och den vän som står mig närmast. Jag har typ kopplat bort dem flesta av mina vänner. Dem flesta va ju falska och snacka skit bakom ryggen på en, och andra har man växt ifrån jag jag har ju typ bara två nu som jag umgås med. Carolina och Marie.
Jag och carolina har typ aldrig bråkat. Inte än så länge iallfall, medans jag och marie har bråkat flera gånger. En gång gjorde hon något riktigt dumt så att jag inte pratade med henne på över en månad. Visste liksom inte om jag skulle kunna förlåta henne. Men det har jag gjort.

Nu ligger jag här i sängen med laptopen i knät. Vill inte riktigt sova än =( hade varigt mycket mysigare om man hade sluppit att sova själv haha. Får väl ta och hämta antingen tim eller simba så att jag har någon att mysa med innan jag ska sova.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0