Lucia och lite blandat

Idag är det Lucia:D Mysigt =) Missade Lucia på tv imorse orkade liksom inte gå upp klockan 7 för att sätta mej framför tv med en kopp te eller varm choklad. Annars så brukar jag göra det på Lucia. För jag tycker att det är så mysigt att börja Lucia dagen med de.

Jag har inte uppdaterat på ett tag nu..Lovar att dte ska bli bättre. har inte hänt så mycket sen sist. jag har mest jobbat och varit med vänner. Och massa filmkvällar har det också blivit. Jag älskar u att kolla på filmer. Om någon vet någon bra tonårsfilm så skriv gärna de till mig.

Nu är det ju nästan mitten av december och det är så mysigt. Man ser nästan ljus i alla fönster när man e ute o går. Och så har man ju pyntat hemma så det är härlig belysning och man får den dära julkänslan. Nu är det ju snart jul. Jag har inte önskat mej så mycket för ju äldre jag blir desto svårare blir de ju att komma på allt haha. Och man har ju redan det mesta. Man handlar ju när man har pengar. Men jag och mamma har köpt dem flesta julklapparna. Jag har bara Anderas, Chris och Marie kvar. ska ju byta med Marie och Carolina men Carolina e avklarad. tror verkligen att hon kommer bli glad för sin.

Igår va en härlig men lång dag. Jag hämtade Charlin från skolan så gick vi hem till henne. Vi kollade på Allt eller inget för hennes kompis var med där igår. Sen åkte vi hem till hennes mamma. Och dem ville att jag skulle följa med på bio. Jag sa ja. och vi åt pizza och gick och såg madagaskar 2. Den va rolig, speciellt när pappan och sonen dansa framför alla människorna haha. Efter tog jag bussen hem och träffade Carolina. jag hade köpt step up 2 the strreets till henne för hon samlar på alla dansfilmer. sen tog vi de lugnt och vid halv 4 på morgonen blev vi hungriga så vi gick till europabageriet (som vi brukar göra på helger) och köpte bullar, åt dem på vägen hem. när jag kom hem så läste jag lite bloggar som jag följer hade ju inte hunnit läsa dem på hela dagen=( sen somna jag direkt va jätte trött.


Nu väntar jag på mat. Jag är ju typ alltid hungrig och älskar mat och godis haha.
Ska duka. Hörs kanske sen. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0