I Got Ambusht

Visst är det jobbigt när man får reda på saker i sista stund. Jag menar jag va hemma hos charlin imorse så pratar hon med sin mamma i telefon och säger till mig "Mamma undrar om du vill äta middag med oss på fredag så att vi kan byta julklappar" jag bara stod där som en idiot och sa VA =S. Jag menar brukar man inte bestämma att man ska byta julklappar innan? Jag har typ handlat alla julklapparna nu har ju bara några kvar som jag ska ta när jag får pengar på tisdag. Men nu vill dem att jagska handla till dem också och dessutom innan fredag=S hur ska de gå. Jag hatar när sånt händer. Hade ju tillräckligt många att köpa till..Visst dem försöker nog vara snälla men ibland går de lite för lång.

Nej ush nu ska jag koppla bort dem lite och läsa bloggar. Så får man typ "deal with them later".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0