Guys And feelings

Jag har alltid konstiga tankar och funderingar. Och det har jag fått höra från många också. Visst jag tänker mycket men hur stänger man av tankarna?

Jag och carolina brukar prata om det mesta...och då menar jag typ allt. Vi kan sitta och prata en hel natt om allt. Det är lätt att prata med henne.

Och vi kommer ofta in på det hära med killar ( det är säkert jag som börjar prata om det men hon hänger på )
Och jag brukar sitta och tänka på
* Vad är det killar är ute efter?
* kommer dem någonsin att mogna för ett förhållande och inte bara vara ute efter sex?
* Varför är det lättare att vara enbart vän med dem än att vara något mer?
* varför faller man bara för såna som bara är ute efter sex?
* Är dem kapabla till att verkligen älska en annan människa?

Vissa av frågorna är ju självklara egentligen.
T.ex klart att dem kommer vara mogna för förhållanden. Frågan är ju bara när. Och det är ju när dem fastnar för en tjej dem kan se en framtid med.
Och det kommer ju alltid att vara lättare att vara vänner med någon än att vara någon mer.
Och i.o.m att jag är kräsen när det gäller killar och att man vill att dem ska ha bra självförtroende så brukar de ju oftast leda till att dem tror att dem kan få vem dem vill och därfär knullar runt istället för att binda sig. Dem binder väl sig när dem börjar bli gamla och fula haha. Och visst kan dem älska en annan människa.

jag har haft ett långt förhållande. De va iaf lång för mej det vara i 1½ år. MItt längsta.
Och jag har inte riktigt fastnat för någon så som jag gjorde för honom. Han och min familj va typ allt. Och fast att jag inte vill vara singel mer, att jag vill ha nån att komma hem till och mysa med så väntar jag fortfarande på att jag får den känsla jag fick när jag träffade mitt ex. Den dära känslan om att HAN vill jag ha, och sen satsa på de.

Jag har ju någon jag träffar men han är ju egentligen ett svin, och han har gjort klart att han inte vill nått seriöst. Och de får man ju acceptera.

Man får väl sluta tänka på de så mycket de kommer väl av sej själv när tiden är inne för det.

Eller vad säger ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0