Fredag & Lördag

Igår va jag på hennes skola-avsluttning. Vi fick stressa dit i regnet. Man sjöng julsånger och så pratade rektorn om när hon va liten och att hon va rädd för jultomten att hon varje år gömde sig bakom gardinen när jultomten kom.

Efter åkte vi till mobilia och julhandla. Där träffa jag min systers mans två systrar. Å
kte sedan iväg för att lämna Charlin.


När jag kom hem så kom min syster hit och hämta mig. Sen va de vi som julhandla. Isac har nu fått 4 tänder och e över gullig. Han skrattar jätte mycket och är så mysig.

På kvällen kollade jag och carolina på film och snacka.

Idag så vakna jag halv 4 :O. Blev helt chockad när jag kollade på klockan. Och så har jag städat och sen har jag varit med carolina. Hon är fortfarande här och vi snackar haha. När vi väl sätter igång så slutar de typ aldrig. Och är vi trötta så e de ännu värre. haha.

Båda mina katter löper och just nu så stöter simba på carolina haha och de tycker hon inte om. Hon tycker att simba är lite för påträngande och att hon är värre än killar haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0