7 Dagar kvar

Nu är det nästan bara 7 dagar kvar tills julafton. Vad snabbt detta året har gått. Man tänker ju att det var ju inte sålänge sen det va julafton och nyår men det har gått ett HELT år sedan dess.

Har jobbat som vanligt idag. Först från 7-8 sen från 14:00 till 18:30. jag jobbar ju så varje vardag. o varannan så har jag bara på morgonen. Passade på att städa hemm innan jag skulle hämta henne idag. Jag hatar verkligen att städa men det måste ju göras. Jag och Charlin kollade tv sen gjorde hon läxor medans jag satt vid datorn :$ men hade ju inget annat att göra. Mös även med hennes katt kalle. Han är stor och tjock men han är så mysig att mysa med på morgonarna. När han eär kellig så är han snäll annars är han inte lika snäll. Men han rivs iallafall inte.

När jag tog bussen hem så kändes det som att de tog en evighet. Bussen va tvungen att köra ett annat håll p.g.a en trafikolycka.

Carolina gick hem för en stund sen vi käkade kebabtallrik och tog det lugnt och snackade. Hon är så härlig med sitt skratt. Man blir alltid glad av att höra henne. Hon är verkligen en bästa vän. Hon står ju ut med mej haha. Det är det inte många som gör haha.

Börjar få ont om serier att se. Allt slutar ju nu. Och jag kollar mest på datan för vi har typ bara kanal 1, 2, 4, dk 1, dk 2 och barnkanalen. =(. Och man har ju sett dem flesta filmer.
Mina favoritserier är Andra avenyn, One tree hill, Desperate Housewives, How i met your mother, Gossip girl, Kyle xy och massa andra.

På tal om Andra avenyn så var Maya Rung och Jonas Bane i malmö idag på gustav. Men jag var inte där...tänkte för mig själv att så desperat kan du väl ändå inte vara. Haha så jag stanna hemma.
har ju ändå redan träffat mohammed el assir på slagt så =P

nu ska jag hoppa in i duschen och duscha av denna dagen haha.
sov gott alla 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0